CUM SĂ GESTIONEZI ECHIPA ÎN PERIOADA DE CRIZĂ ȘI SĂ PLANIFICI CU SUCCES URMĂTORUL AN?
Anul 2020 este plin de provocări și decizii complicate pe care a trebuit să le iai în timpul carantinei... Urmează vremuri tulburi și este nevoie să ții moralul ridicat al echipei tale și în același timp să menții randamentul de muncă la un nivel înalt. De asemenea, se încheie anul și e timpul de planificat următorul an... Dar cum să faci asta, când există atâta incertitudine?
Organizăm ultimul forum online din acest an! Așa că am invitat cei mai buni experți în domeniul managementului și resurselor umane din țară, care timp de 4 zile, în cele 4 sesiuni online vor oferi sfaturi și insighturi utile pe care să le aplici în gestionarea echipei și companiei tale.
SPEAKERII FORUMULUI:
Doru Curoșu - fondator și directorul companiei Camelot Partners - HR, Training & Team Building
TEMA: Dezvoltarea unei culturi organizaționale care generează rezultate
Angela Gladei - fondatorul și directorul companiei Business Development Capital
TEMA: Motivarea personalului: KPI vs. KEI
Iolanta Mura - top manager cu experiență mare în afaceri, Business Consultant
TEMA: Curând va fi anunțată...
Vali Rotaru - fondator și directorul companiei BIZZ, expert în performanță și productivitate
TEMA: Planificarea strategică a următorului an
PREȚUL BILETELOR:
Bilet Single (acces doar la o singură sesiune la alegere + înregistrarea video a sesiunii) - 100 lei
Bilet All-Access (acces doar la toate cele 4 sesiuni + înregistrarea video a tuturor sesiunilor) - 300 lei
Bilet Premium (acces doar la toate cele 4 sesiuni + înregistrarea video a tuturor sesiunilor + acces la baza video BIZZ unde sunt înregistările video a forumurilor precedente) - 500 lei