BOLD TALK cu Laurențiu Ion, PepsiCo și Dumitru Gangaliuc, Riift.Studio

BOLD TALK cu Laurențiu Ion, PepsiCo și Dumitru Gangaliuc, Riift.Studio

18 September 2021
Saturday 18:00
Artcor
300 lei
Add to favorites

BOLD TALKS: Prima ediție a BOLD TALKS îl are invitat pe Laurențiu Ion, PepsiCo România, care va vorbi despre noile tactici și mecanisme în marketingul digital și New Media Art

 

În această sâmbătă, pe data de 18 septembrie, ora 18:00, la Artcor, lansăm prima ediție Bold Talks, dedicată tehnologiilor New Media, inovațiilor în marketing și artă. Primul nostru invitat este Laurențiu Ion – Head of Digital & Media (Total Connections Planning) la PepsiCo România, cu o experiență de peste 10 ani în digital, menționat în Forbes 30 Under 30, în 2017.

 

Ne vedem cu Laurențiu la un pahar de vin și o discuție într-un format casual ca să deconspirăm cele mai actuale tehnici de comunicare pe Digital și integrarea soluțiilor New Media în experiența de brand. 

 

Laurențiu o să ne povestească cum a reușit să implementeze noile soluții creative interactive în campanile PepsiCo, cum a testat noile platformele și a redefinit mecanismele de promoție pentru a ușura experiența consumatorilor. 

 

Acest eveniment este pentru managerii din MarCom, directorii creativi, account & project manageri, art directori, specialiști în marketing și oameni din comunicare care își doresc o viziune mai rebelă, mai autentică în strategia comunicării de brand.

 

Vino și tu

  • Dacă vrei să afli de la cei mai buni cum să orchestrezi campanii de marketing, implementând noi tehnologii New Media;

  • Dacă vrei să înțelegi cum să combini creativitatea cu știința și lumea virtuală cu cea reală în comunicarea de brand;

  • Dacă vrei să afli ingredientele New Media care te pot diferenția pe piață și îți permit să creezi experiențe inedite pentru consumatori;

  • Dacă vrei să fii printre primii curajoși care integrează soluțiile inovatoare atât în comunicarea offline cât și online, chiar dacă piața pare a fi încă nepregatită pentru astfel de soluții;

  • Dacă ai idei creative dar nu ai experiența de a le implimenta și vrei să auzi opinia/sfatul unui expert în domeniu;

  • Dacă vrei să îți schimbi mindset-ul, să fii mai bold în gândire, să găsești soluții inovative și să nu-ți fie frică să experimentezi; 

  • Și nu în ultimul rând, dacă vrei o doză de inspirație și motivație de la unul dintre cei mai bold lideri digital din România. 

 

Vrei să participi și tu la eveniment? Rezervă aici un loc. 

Preț bilet: 300 lei

Numar de bilete : EXTINS : 50 total

 

!!! Reamintim că în perioada 10 septembrie - 30 octombrie 2021, este declarată stare de urgenţă în sănătate publică pe întreg teritoriul Republicii Moldova. Prin urmare, participarea la evenimente publice este admisă doar persoanelor care prezintă dovada faptului că sunt vaccinate, testate negativ, sau au documente ce demonstrează prezența aticorpilor sau însănătoșirea recentă după ce au fost bolnave de covid.

 

Bold Talks este o inițiativă în cadrul platformei Bold – proiect creat cu sprijinul MECC și al comunității creative reprezentată de COR (Asociația Industriilor Creative), precum și prin implicarea companiilor industriei creative precum Riift Studio, Casa Imago, Asociația POT Music și Pascaru Production. 

VInul degustat marca Animaliens este oferit de partenerul nostru Castel MIMI Winery.

BOLD o platformă care va aduce împreună oameni din diferite industrii și profesii creative pentru a afla, studia, învăța și aplica noile tehnologii New Media Art.

Laurențiu este, în prezent, Head of Digital and Media (Total Connections Planning) la PepsiCo, unde coordonează activitățile de brand în digital și media pentru categoriile de băuturi și snacks-uri. Este și scriitor, cea mai recentă carte fiind „Corporația norilor” (Curtea Veche Publishing, 2019). Eseurile și articolele lui au apărut în The New York Times, Forbes sau Decât o Revistă. În 2014, a fondat revista de fotografie și literatură – SUBCAPITOL, iar începând cu 2015, predă digital marketing în România sau în străinătate. În 2017, a apărut în Forbes 30 Under 30.