Arhivarea documentelor. Gestionarea în sisteme informaționale E-Management

26–27 May
Thursday, 13:00
16002000 lei
Adaugă în favorite

,,Arhivarea și gestionarea documentelor în întreprinderile, organizațiile și instituțiile din R. Moldova’’

În cadrul fiecărei instituții, organizații, întreprinderi, indiferent de sectorul de activitate, sunt prelucrate cantități mari de documente atât în format digital, cât și fizic. 

Astfel că organizarea și gestionarea acestor documente este un obiectiv extrem de important, pe care orice companie ar trebui sa îl considere prioritar. 

În acest context cursul ,,Arhivarea și gestionarea documentelor în întreprinderile, organizațiile și instituțiile din R. Moldova’’ este necesar și binevenit pentru toți cei care vor să aibă management al documentelor bine pus la punct.

Formator

Elena Frumosu

Șef Inspectorat Regional de probațiune Sud (IRS).

 

Agenda

ZIUA I: ,,Arhivarea și gestionarea documentelor în întreprinderile, organizațiile și instituțiile din R. Moldova. Management tradițional’’

Legislația națională în domeniul arhivelor de stat și arhivării documentelor;

Întreprinderea-entitate creatoare de documente. Principalele tipuri de documente;

Clasificarea documentelor și dosarelor în întreprindere:

Păstrarea și utilizarea documentelor în instituție:

Termene (durata) de păstrare a documentelor;

Efectuarea expertizei valorii documentelor:

Activitatea arhivei întreprinderii. Regulament (model);

Transmiterea documentelor la păstrare în arhivele de stat centrale, municipale sau raionale;

Valorificarea în instituție a documentelor arhivate. Eliberarea certificatelor de arhivă, a copiilor și extraselor etc.

Eliminarea (distrugerea) documentelor întreprinderilor, organizațiilor și instituțiilor;

Întrebări-răspunsuri.

ZIUA II:„Gestionarea documentelor în sisteme informaționale automatizate. E-Management”

Managementul documentelor- proces de bază al activităţii organizaţionale.

Avantaje şi argumente pentru gestionarea automatizată a documentelor.

Fluxuri informaționale automatizate de lucru (acțiunile care au loc/se realizează în procesul managementului documentelor): etape, avantaje, caracteristici, cerințe.

Facilitățile sistemului.

Arhivarea electronică

Sistemul de căutări: rapoarte și statistici.

Vizualizarea și listarea rapoartelor complexe.

Securitatea datelor.

Scanarea documentelor prin sisteme automatizate.

Întrebări-răspunsuri.