Auditul Circuitului Documentar conform Legislației Muncii 12.02.2021

Auditul Circuitului Documentar conform Legislației Muncii 12.02.2021

12 februarie 2021
Vineri 10:00
295 lei
Adaugă în favorite

SEMINAR Practic: AUDITUL CIRCUITULUI DOCUMENTAR CONFORM LEGISLAȚIEI MUNCII

12 Februarie 2021

Ora 10:00 – 13:00

Investiție: 295 Lei

 

Începem un nou an calendaristic în domeniul de Administrare a Resurselor Umane cu Auditul circuitului documentar conform legislației muncii!

Dacă activezi în calitate de Director, HR Manager, Specialist Resurse Umane sau Contabil cu atribuții de administrare a dosarelor de personal, acest seminar este oportunitatea perfectă de a face o analiză a circuitului documentar în raport cu încheierea, executarea, modificarea și încetarea relațiilor de muncă.

Conform Legislației în vigoare angajatorul, indiferent de forma juridică, este obligat să se conformeze tuturor normelor stipulate în Codul Muncii al R. Moldova și actelor normative (Hotărîri, Convenții naționale etc.) ce reglementează relațiile de muncă.

Asigură-ți activitatea printr-o evaluare amplă a procesului de administrare a resurselor umane și conformarea cu normele legislației muncii.

Auditul circuitului documentar conform legislației muncii îți oferă mai multe avantaje:

- în calitate de HR Manager sau Specialist Resurse Umane îți crești profesionalismul și vei fi mereu apreciat/ă de către conducerea organizației;

- în calitate de Director poți să monitorizezi și să controlezi respectarea proceselor interne de administrare a resurselor umane;

- optimizezi procesul de administrare a resurselor umane și creezi premize de îmbunătățire a condițiilor de muncă;

- ești pregătit/ă în cazul unui control al Inspectoratului de Stat al Muncii;

- eviți amenzile contravenționale;

- ai un sistem de administrare a resurselor umane bine organizat, care nu provoacă “bătăi de cap”;

- eviți conflictele dintre organizație și angajați prin respectarea legislației muncii;

Auditul activității de administrare a resurselor umane va implica următorii pași:

1 Verificarea dosarelor de personal si a corectitudinii actelor ce au legătură cu raporturile de muncă;

2 Generarea unui raport cu privire la situatia constatată;

3 Propunerea unui plan de măsuri pentru remedierea neconformităților.

În cadrul Seminarului vei accesa o listă completă cu toate actele ce reglementează relațiile de muncă necesare să fie în organizație, indiferent de forma juridică.

 

De asemnea, vei putea adresa întrebări ce țin de aplicarea legislației muncii în situațiispecifice din organizația în care activezi.Asigură conformitatea cu toate actele legislative în vigoare privind gestiunea raporturilor demuncă, participă la seminarul practic din 12 Februarie 2020, ora 10:00 – 13:00