Clientul angry - prieten sau dusman?
Oricat de perfect crezi ca ai oferit serviciile clientilor tai, se gaseste macar unul sa fie nemultumit!
Iti aduci aminte ultima ta experienta? Cu siguranta, a fost o zi lipsita de izbanda….si atunci, ce ai facut cu clientul furios?
CEED Moldova (Clubul de Antreprenori si Manageri) te asteapta marti, 28 martie pentru a discuta cum sa reactionam corect in cazul in care iti bate la usa un client nemultumit!
Vino la Orange Monin Wi-Fi Cafe (str. Stefan cel Mare 130), incapand cu ora 17.30 sa impartasim cazurile reale si sa aflam cum sa stapanim clientul furios, impreuna cu un om harnic trainer si antreprenor: Negruta Alexandru!
Taxa de participare: 350 lei
Membrii CEED: gratuit
Pentru a participa la acest eveniment, suna la 022 21 00 94 sau la 069823236 sau scrie-ne la [email protected]
P.S. Clientii nemultumiti pot avea o valoare majoră pentru tine, dacă ştii cum să tratezi situaţia!