Marketingul a murit - a venit timpul cifrelor si intuitiei

18 septembrie
Vineri, 14:00
795 lei
Adaugă în favorite

Unii văd ,,MARKETING-ul” ca pe un domeniu a vânzărilor.
Alții asociază termenul de ,,MARKETING” pentru toate tipurile de promovare și publicitate.
Sigur, atât vânzările cât și promovarea fac parte din marketing, dar nu reprezintă totul.
Marketingul este ceva mult mai vast decât promovarea, publicitatea și vânzarea.

Astfel, compania Vioser Tax Trainings & Events te invită la cursul ,,Marketingul a murit - a venit timpul cifrelor si intuitiei’’ unde vei afla cum să deveii mult mai BUN în ceea ce faci.

În cadrul cursului se va discuta despre:
1. Ce se întâmplă cu marketing-ul după carantină și în timpul ei.
2. Cum să ne structurăm departamentele de marketing ASTĂZI.
3. Cum să investim eficient în marketing în perioada CRIZEI.
4. Marketing-ul situațional - cum lucrează, ce posibilități oferă și cum se planifică.
5. Marketing-ul “a murit” – de ce?

Ce obții dacă vii la curs:
--Vei face cunoștință cu noul tip de marketing (MARKETING SITUAȚIONAL);
--Vei afla cum corect să planifici și să gestionezi activitatea de marketing în timpul crizelor;
--Vei cunoaște metode eficiente de promovare;
--Vei înțelege unde să concentrezi atentia pentru a evita pierderile de bugete;
--Vei afla de ce marketing-ul de până în 2019 deja nu mai lucreaza atât de eficient în 2020;

*BONUS: Doi participanți vor beneficia GRATUIT de:
-auditul activitatii de marketing în compania sa;
-o cafea cu Ana Chicu- consultață în marketing.

Detalii curs:
Speaker: Chicu Ana - marketolog situational - fondator MARKETOLOG.md, 8 ani experiență în marketing. În perioada crizei a deschis afaceri comparativ cu alții care le-au închis.
Când: 18 septembrie, 14:00 - 18:00

Investiție:
795 MDL până la data de 11 septembrie
995 MDL de la 12 septembrie

Pentru înscriere la curs, completați formularul: https://forms.amocrm.ru/cwtcvt
Sau telefonați: 069 835 556 - Tatiana