Seminar practic: Achitări online aspecte fiscal-contabile

20 September
Tuesday, 09:00
590790 lei
Adaugă în favorite
În ultima perioadă companiile din Republica Moldova au început să utilizeze pe larg facturarea electronică, dar și metode moderne de plată prin intermediul sistemelor electronice de plată.
Printre metodele electronice de achitare moderne, care au devenit populare, în ultimii ani sunt achitările prin cardul business (Mastercard, Visa etc), dar și cu ajutorul monedei electronice care este transferată prin intermediul sistemelor electronice de plată. Cele mai cunoscute astfel de sisteme electronice de plată pe Internet sunt: PayPal, Tap2Pay, WebMoneyTransfer, YandexMoney, E-Gold, Cyberplat,Payonline, PerfectMoney etc.
Companiile au acum la dispoziție mai multe metode de plată ca oricând. Evoluția tehnologiei, criza generată de pandemia COVID-19, cât și intensitatea pe care o cunosc cumpărările/vânzările online i-a făcut pe comercianți mai deschiși către inovații și mai exigenți cu gestionarea impecabilă a plăților, cunoscându-se impactul acestora asupra continuității activității companiilor.
Dar ce sunt de fapt plățile electronice, cum afectează acestea întreprinderile, cum se poate gestiona în condiții de siguranță acest nou flux de numerar? Cum corect trebuie documentate și contabilizate, dar cel mai important care sunt implicațiile fiscale generate?
Cui se adresează acest eveniment?
Seminarul este recomandat pentru antreprenori, contabili, economiști, persoane implicate în diferite activități economico-financiare (pot fi și persoane fără cunoștințe ample în domeniu) studenți/masteranzi/doctoranzi, ce doresc să îşi dezvolte competențe profesionale în domeniu.
 
 
În cadrul evenimentului vei afla:
• principiul de funcționare a plăților prin intermediul sistemelor electronice de plată: Pay Pal, Tap2Pay, WebMoneyTransfer etc. și contabilizarea corectă a operațiunile de plată;
• care sunt pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru a contabiliza publicitatea online prin Google Adsens;
• modul de funcționare a platformei UpWork, dar și de contabilizare a taxelor și comisioanelor;
• contabilizarea și documentarea vânzărilor de softuri prin platforma de intermediere App Store.
 
PROGRAM
1. PayPal-ul - principiul practic de funcționare și contabilizare
2. UpWork – situații și tranzacții neordinare; contabilizarea taxelor și comisioanelor
3. Publicitatea online prin Google Adsense: aspecte contabile și fiscale
4. App Store și alte forme de monetizare a produselor IT. Contabilizarea operațiunilor de vânzare a softurilor prin platforma AppStore
5. Tap2Pay: mod de funcționare și contabilizare a plăților
6. Întrebări-răspunsuri
Prin intermediul studiilor de caz și a exemplelor, într-un stil pragmatic și simplist/accesibil, vei afla de la expertul Andrei JIZDAN, cele mai relevante informații prin aspectele fiscale și contabile ale decontărilor prin intermediul sistemelor electronice de plată moderne, astfel încât la finalizarea seminarului să poți lua cele mai bune decizii pentru afacerea ta!!!
 
Formator: Andrei Jizdan - Contabil-practician, doctorand, Managing Partner la Jizdan & Partners
 
 Data: 20 Septembrie
Ora: 09:00 - 11:00
Durata: 3 ore academice