Tehnici inovative de marketing si vanzari cu Sigitas Brazinskas

20 octombrie
Joi, 09:00
str. Pușkin 12
150 lei
Adaugă în favorite

Tehnici inovative de marketing si vanzari cu Sigitas Brazinskas

 

Seminarul „Tehnici inovative de marketing și vânzări” cu expertul internațional Sigitas Brazinskas

 

Data: 20 octombrie 2016

Ora: 9:00

Locație: FORA Event Room, Chișinău, str. Pușkin 12

 

 

Cum pot companiile să țină pasul cu evoluția digitală, să reacționeze la tehnologiile care schimbă regulile de joc în relațiile comerciale, să răspundă exigențelor tot mai mari ale consumatorilor și să-și transforme eficient eforturile de marketing în vânzări?

 

Seminarul „Tehnici inovative de marketing și vânzări” cu expertul internațional Sigitas Brazinskas își propune să ofere nu doar răspunsuri la aceste întrebări, ci și soluții și instrumente concrete, adaptate necesităților fiecărei companii în parte.

 

Pe parcursul seminarului participanții vor învăța cum să aplice diferite tehnici de marketing care conduc la vânzări, vor analiza cazuri, vor discuta, vor împărtăși cele mai bune practici, vor defini calitățile unice ale produselor/serviciilor, vor juca roluri și vor prezenta propriile soluții. Cazurile practice vor combina aplicarea de cunoștințe și informații pentru a testa, a juca, a învăța și a crește.

 

Seminarul va fi oferit în limba engleză. Taxa de participare este de 150 MDL.

Pentru a vă înregistra la seminar, vă rugăm să completați formularul aflat la adresa  https://goo.gl/VWGB27 până la data de 17 octombrie.

 

 

Despre expert

 

Sigitas Brazinskas are o experiență de peste 25 de ani, deține diplome universitare în Inginerie Mecanică și Comerț Internațional (Master). El oferă companiilor și instituțiilor o modalitate de a-și consolida valorile într-o varietate de domenii de competență: afaceri, IMM-uri și dezvoltarea sectorului privat, comerț și promovarea investițiilor străine directe (ISD), revizuirea politicilor, monitorizare și evaluare, consolidare instituțională, consolidarea capacităților, formare profesională și networking. În prezent, el cooperează în proiecte privind inovarea, antreprenoriatul și dezvoltarea cu diverse companii locale și internaționale din domeniile consultanței, producerii, serviciilor și instituții de învățământ superior. El este, de asemenea, reprezentant comercial al mai multor companii străine, produse și servicii în diferite țări. Rezultatele cercetărilor sale extinse au fost publicate în numeroase articole pe subiectul internaționalizării. Este un orator apreciat, lector și formator. Clienții săi sunt IMM-uri și mari companii private, instituții guvernamentale, proiecte și ONG-uri. Mai multe despre expert – www.value.lt.

 

 

Context

 

Într-o lume dominată de inovația digitală, noile tehnologii au transformat modul în care se produc tranzacțiile și au dat un impuls creșterii comerțului. Comerțul, la rândul său, este un motor al inovării. Comerțul și noile tehnologii sunt nedisociabile – unul favorizând-o pe cealaltă. Alte fenomene sunt globalizarea și schimbarea modelelor de comerț. Companiile trebuie sa concureze pe scena mondială, clienții devin tot mai conștienți de nevoile și exigențele lor. În plus, apar noi modele de afaceri, în care inovațiile joacă un rol crucial, iar companiile trebuie să reacționeze în mod constant la tehnologiile perturbatoare. Flexibilitatea, previziunea, proactivitatea, inovarea, comunicarea, vizibilitatea sunt factori critici de succes, care permit transformarea eforturilor de marketing în vânzări de succes.

Cu toate acestea, marketingul proactiv nu este suficient. Companiile trebuie să combine promovarea afacerilor (să fie active, vizibile și unice, să aplice instrumente de marketing ultramoderne, să comunice responsabil) cu dezvoltarea (cercetarea de piață, învățarea continuă, comportamentul clienților, comunicarea interculturală, conștientizarea standardelor și a cerințelor pieței, aplicarea principiilor de gestionare a lanțului valoric). Numai această combinație și sinergie conduce la succes, prin transformarea marketingului în vânzări.

Toată lumea știe despre mixul de marketing și cei 4P (produs, loc, promovare și preț). Dar încă un P este esențial, rămâne neschimbat și devine tot mai important: personalul. Niciun instrument digital nu poate înlocui abordarea personală, ci doar se completează reciproc. Orice calitate de membru sau apartenență la o rețea oferă beneficii (camere de comerț, Facebook, grupuri LinkedIn, asociații profesionale sau altele similare).

Pentru a avea succes, companiile trebuie să aplice principiile de management al lanțului valoric, precum și să cunoască clientul-țintă real, să fie acolo unde este clientul potențial și să comunice în același mod. În cazul în care un client este activ pe social media sau aplicații mobile, trebuie să fiți acolo. Social media ar permite companiei să ocolească mass-media tradiționale și să consolideze relațiile direct cu clienții. Prin urmare, companiile trebuie să fie vizibile și online: site funcțional cu conținut actualizat, conturi de social media, comunicare responsabilă.

Trebuie să fie elaborată o strategie de marketing care conține o analiză potențială (competențe interne, disponibilitatea informațiilor de marketing, standarde disponibile și sisteme de management al calității), produse și servicii selectate pentru promovare, caracteristicile și avantajele lor, propuneri de valoare, abordări bazate pe cerere (pull) sau pe ofertă (push), matricea piețelor-țintă, segmentele de clienți-țintă și segmentarea propriu-zisă, planul acțiunilor de marketing, bugetul necesar, indicatori de performanță pentru măsurarea impactului și a rezultatelor.