Managementul eficient al echipelor

Managementul eficient al echipelor

4–6 noiembrie 2020
Miercuri 18:00
ONLINE
700 lei
Adaugă în favorite

Ești la început de drum si ai nevoie să-ți dezvolți abilitățile de management? Vrei să fii recunoscut ca leader? Vrei să devii un manager de succes, care coordonează echipe fericite, clienți recunoscători și șefi mulțumiți?

Dacă răspunsul este DA, atunci acest curs este pentru TINE!

Dacă vei intreba pe cineva ce manager i-a rămas în minte va raspunde: managerul care a avut încredere în el, căruia i-a păsat și l-a ajutat să se dezvolte.

În timp ce aceste tendințe sunt în direcția lucrului de acasă, gestionarea eficientă a activității va fi esențială pentru succesul organizațiilor la nivel global. În acest curs, ne propunem o abordare clară, legată de managementul echipelor în general și managementul echipelor la distanță.

Vom discuta despre factorii cheie care asigură productivitatea, implicarea și dezvoltarea angajaților, reținerea și atragerea talentelor, precum și rolul unui manager în construirea încrederii, eliminarea blocajelor, stimularea conexiunilor între membrii echipei și stabilirea obiectivelor clare.

Agenda cursului:

4 Noiembrie, Ora 18:00 – 19:00

  • Introducere
  • Ce este managementul și care sunt abilitățile unui manager eficient;
  • Ce face un manager;
  • Instrumente specifice pentru a manageria eficient echipe;
  • Delegarea;
  • Quiz.

5  Noiembrie, Ora 18:00 – 19:00

  • Obiectivele SMART și cum ne ajută în performanța echipei;
  • Good apples/bad apples;
  • Strategii de motivare a echipei: structura de personalitate;
  • Sesiuni practice.

6 Noiembrie, Ora 18:00 – 19:30

  • Cum manageriem echipe în situații de criză;
  • Leadership situațional;
  • Sesiune practică: Realizare plan de acțiune;
  • Quiz.

După fiecare sesiune, vom avea un quiz, posibilitatea de a adresa întrebări în chat, astfel încât să ne asigurăm că informația este asimilată corect și este relevantă pentru participanți.

Fiecare dintre noi reacționează diferit la evenimente, însă am învățat un lucru în cei peste 12 de ani de management, în care am lucrat strâns cu diferite organizații. Fiecare dintre noi avem o nevoie de bază, care dacă este hrănită ne ajută să ne protejăm starea de bine în fața stresului ridicat și a suferinței. Ca manageri avem nevoie să înțelegem în primul rând mai multe despre noi, iar apoi avem responsabilitatea de a avea grijă și de oamenii pe care îi coordonăm.

Nu uitați!

Angajații părăsesc manageri și nu organizații;

Oamenii uită ce spui și ce faci, însă nu uită cum îi faci să se simtă.

BONUS!!!!! Materiale pentru realizarea planului de echipă.

Pentru mai multa informatie accesați https://bit.ly/3iAqJzE