Cum imaginea tarii ne afecteaza vanzarile pe piata externa

30 марта
Четверг, 18:00
Str. Uzinelor 1, Dreamups Campus
100200 лей
Добавить в избранное

JCI Chișinău te invită la primul eveniment din acest an al proiectului Business Practicum, cu tematica “Cum imaginea țării ne afectează vânzările pe piața externă?!”.

Înregistrează-te acum >> https://goo.gl/E3tHHR locurile sunt LIMITATE!

Acest eveniment este pentru tine dacă:
- Dorești să îți lansezi o afecere orientată spre piața externă;
- Cauți noi oportunități de extindere pe piața externă pentru afacerea ta;
- Ai luat deja decizia de a pătrunde pe o piaţă de export, dar încă nu ai identificat o piață externă profitabilă;
- Consideri că imaginea țării noastre te poate avantaja sau, din contra, dezavantaja în procesul de lansare pe piața externă;
- Vrei să cunoști cum produsele „Made in Moldova” pot deveni recunoscute la nivel global. 

PROGRAM
I. Statistici și factori care afectează exportul de produse și servicii, soluții.
Sergiu Gaibu
, Director de Program "Sectorul Financiar Bancar", Expert-Grup; Coordonator Proiect „Fortificarea rezilienței sectorului financiar”, finanțat din programul Good Governance Fund, UK

- Statistici și tendinte cu privire la volumul exportului.
- Ce provocari întâmpină producătorii moldoveni la export?
- Ce soluții și strategii are Republica Moldova pentru a susține producatorii autohtoni?
- Cum influențează imaginea țării noastre exportul pe piața externă?
- Istorii de succes.

II. Cum vând peste hotare și cum imaginea de țară mă ajută?
Dan Prisăcaru, Fondator Minis Terrios

- Povestea Minis Terrios și pașii către export.
- Ce provocări întâmpină un producator din Moldova în procesul de export? Sfaturi.
- În ce țări sunt exportate vinurile Minis Terrios? Ce este diferit și ce este similar?
- Cum apreciază clienții un produs „made in Moldova”?
- Are imaginea țării noastre impact pozitiv sau negativ asupra vânzărilor pe piața externă?

 

III. Cum vând peste hotare și cum imaginea de țară mă ajută?

Vitali Crupenencov, Manager Departament Marketing, Orhei-Vit

- Ce provocări întâmpină un producator din Moldova în procesul de export? Sfaturi.
- În ce țări sunt exportate produsele Orhei-Vit? Ce este diferit și ce este similar?
- Cum apreciază clienții un produs „made in Moldova”?
- Are imaginea țării noastre impact pozitiv sau negativ asupra vânzărilor pe piața externă?

 

IV. Susținerea producătorilor autohtoni la export

Vadim Codreanu, specialist marketing, Asociația Producatorilor si Exportatorilor de Fructe, Moldova Fruct

 - ce companii din Moldova au iesit pe piața externă, evoluția/succesul acestor companii înafară, ce dificultăți întâmpină, de cine sunt susținute, etc.

- cum aflăm despre programe și sponsori straini;
- care este aportul și suportul Moldova Fruct la promovarea producătorilor autohtoni la export;

- cum afecteaza/ajută imaginea țării noastre (brandul de țară) exportatorii.

 

CÂND ? Joi, 30 MARTIE 2017, ora 18:00 – 20:00

UNDE ? Dreamups Innovation Campus

Procuraţi bilete aici: http://bit.ly/2mtxQQs

INVESTIȚIE
200 lei - pentru non-membrii JCI
100 lei - pentru membrii JCI

Contact: 079 882 882 sau www.practicum.business

Despre JCI:

Junior Chamber International Chişinău (JCI Chişinău), este o organizaţie locală, membră a federaţiei mondiale de tineri lideri şi antreprenori, JCI, care numără aproximativ 200.000 de membri activi, cu vîrste cuprinse între 18 și 40 de ani, din peste 100 de țări. JCI are ca scop implicarea activă a tinerilor în viața economică, politică și socială a comunităţilor pentru a crea impact pozitiv în societate.

Profilul membrilor JCI include antreprenori, manageri, funcţionari publici, cadre didactice, lideri ai altor ONG-uri etc., și toate persoanele dornice de autoperfecționare și care vor să aducă un aport la prosperarea societăţii în care trăiesc.