Arhivarea și Ordonarea documentelor in R.M.

Arhivarea și Ordonarea documentelor in R.M.

31 martie
Luni 9:30
bd. Ștefan cel Mare 141/1 | Online
2980 lei
Adaugă în favorite

Salutare,

Întâmpini dificultăți în procesul de ORDONARE și GESTIONARE a documentelor atât pe suport fizic cât și electronic?

Ai multe întrebări la capitolulÎNTOCMIREA TITLURILOR și PERFECTAREA DOSARELOR?

Dorești să primești o EXPERTIZĂ A VALORII documentelor în vederea PĂSTRĂRII sau NIMICIRII lor și a  modului de întocmire a actelor însoțitoare necesare?

 

În acest context, vrem să îți oferim un moment de respiro, claritate și organizare maximă în această perioadă a anului. Vino la trainingul intensiv Arhivarea și Ordonarea documentelor în organizațiile, instituțiile și întreprinderile Republicii Moldova”, și vei afla răspuns la întrebările tale!

 

Detalii curs:

Data: 31 Martie 2025, ora 09:30-13:40

Locația: bd. Ștefan cel Mare 141/1, et.2, of.6 și online pe ZOOM

 

 

Program:
Modul 1: Organizarea  procesului de ordonare a documentelor în instituție

 

1. Efectuarea expertizei valorii documentelor și nimicirea documentelor expirate.

2. Ordonarea propriu-zisă a documentelor

3.1. Întocmirea titlurilor și perfectarea dosarelor

 -Legarea  dosarelor

 -Numerotarea și coaserea dosarelor

 -Întocmirea inscripției de certificare și a Listei interne (opis) a dosarului

 -Redactarea copertei dosarului

 

Modul 2 Aparatul informativ al fondului de documente al instituției

 

3.2. Întocmirea  și redactarea Inventarelor dosarelor

 -Aparatul informativ al Inventarului

 -Foaia de titlu

 -Cuprinsul și Prefața inventarului

4. Istoricul fondului

 -Istoria instituției creatoare de fond

 -Istoria fondului

5. Ordinea predării documentelor ordonate în arhive sau solicitantului.

6. Păstrarea documentelor electronice și a resurselor informaționale (Registre electronice).


Vei primi ghidaj direct de la formatorul Elena Frumosu – Ex Director la Agenția Națională a Arhivelor. Expert în Documentologie și Arhivistică. Șef Direcție Cultură și Turism a Consiliului raional Criuleni.

 

Investiția în cunoștințe și eficiență:

 2 980 MDL 

 

Dacă ai întrebări nu ezita să ne contactezi la numărul: +373 69 83 55 56

 

Cu drag,

Echipa Vioser Tax Trainings

 

P.S. Dacă cunoști pe cineva interesat de acest subiect, nu ezita să partajezi acest e-mail cu ei. Oportunitatea de a învăța și de a crește este pentru fiecare!

 

VIOSER- Misiuni îndeplinite la SUPERLATIV

Succesul nostru este succesul vostru!!!



bd. Ștefan cel Mare 141/1 | Online
×
Leaflet | © OpenStreetMap contributors