Întrebări frecvente

Cum rezerv un bilet pe iTicket?

- Mai intai trebuie sa te logezi. Daca nu ai un cont, inregistreaza-te usor standard sau prin facebook, gmail sau apple. Dupa logare acceseaza evenimentul dorit si apasand butonul rosu "Cumpara bilete", rezerva biletele.

Cat timp este valabila rezervarea?

- Din momentul rezervarii ai maxim 2 ore pentru a achita biletele. In unele cazuri mai putin. Iti recomandam sa achiti biletele imediat dupa rezervare.

- Daca organizatorul anunta Sold Out, toate rezervarile neachitate se anuleaza, indiferent cat timp a trecut din momentul rezervarii.

Cum achit?

- Biletele pe iTicket le achiti in compartimentul "Comenzile mele", usor cu cardul bancar sau in numerar la oficiul nostru, terminalele BPAY, RunPay, QiWi.

Livrati biletele?

- Da. Daca organizatorul pune la dispozitie bilete fizice, livram. Conditiile livrarii si disponibilitatea livrarii la un anumit eveniment le aflati la consultantii nostri la nr. (022)-84-55-00.

Pot returna biletele?

Da. Biletele pot fi returnate în anumite circumstanțe și se aplică anumite condiții. Consultați pagina "Termeni și condiții" (https://iticket.md/page/conditii) pentru detalii. Pentru returnare, în compartimentul "Bilete", în "Comenzile mele", o să găsiți butonul "Renunță" în câmpul rezervării. Acest buton apare doar dacă returnarea biletelor este posibilă. Dacă apar întrebări, puteți sa scrieți la [email protected].

Ce se intampla daca pierd biletul?

- Biletele vor fi mereu in contul tau iTicket, in compartimentul "Comenzile mele". Totodata, daca biletul pierdut va fi gasit si folosit de altcineva la eveniment, responsabil va fi doar cel care a procurat acest bilet. iTicket nu isi asuma responsabilitatea pentru biletele pierdute, furate, deteriorate, care nu pot fi citite sau scanate. Responsabilitatea deplina o poarta cumparatorul.