FAQ

Cum rezervez un bilet pe iTicket?

- Mai intai trebuie sa te logezi. Daca nu ai un cont, inregistreaza-te usor standard sau prin facebook, gmail sau mail.ru. Dupa logare acceseaza evenimentul dorit si apasand butonul rosu "Cumpara bilete", rezerva biletele.

Cat timp este valabila rezervarea?

- Din momentul rezervarii ai maxim 6 ore pentru a achita biletele. In unele cazuri mai putin. Iti recomandam sa achiti biletele imediat dupa rezervare.

- Daca organizatorul anunta Sold Out, toate rezervarile neachitate se anuleaza, indiferent cat timp a trecut din momentul rezervarii.

Cum achit?

- Biletele pe iTicket le achiti in compartimentul "Comenzile mele", usor cu cardul bancar sau in numerar la oficiul nostru, terminalele BPAY, RunPay, QiWi.

Livrati biletele?

- Da. Daca organizatorul pune la dispozitie bilete fizice, livram. Conditiile livrarii si disponibilitatea livrarii la un anumit eveniment le aflati la consultantii nostri la nr. 060-879-444.

Pot returna biletele?

Da. Returnarea poate fi făcută sinestătător de utilizator în "Comenzile mele" în primele 24 ore de la rezervare și doar dacă au rămas cel puțin 7 zile până la eveniment. Returnarea în celelalte condiții poate avea loc până la 48 ore înainte de inceperea evenimentului și se face printr-o solicitare pe email: support@iticket.md.

Ce se intampla daca pierd biletul?

- Biletele vor fi mereu in contul tau iTicket, in compartimentul "Comenzile mele". Totodata, daca biletul pierdut va fi gasit si folosit de altcineva la eveniment, responsabil va fi doar cel care a procurat acest bilet. iTicket nu isi asuma responsabilitatea pentru biletele pierdute, furate, deteriorate, care nu pot fi citite sau scanate. Responsabilitatea deplina o poarta cumparatorul.