Termeni și condiții

Procesul de cumpărare

- Pentru achitarea biletelor se oferă cel mult 2 ore.

- În caz de Sold Out, rezervările neachitate se anuleaza automat, indiferent de cât timp a trecut din momentul rezervării.

- Biletele pot fi plătite cu cardulin oficiul iTicket, librăriile Librarius, la terminalele BPAY, RunPay, QiWi. (Terminalele de plată nu acceptă plăți mai mari de 5000 lei.)

- În procesul de achitare pot apărea taxe de procesare. De regulă sunt foarte mici şi ve-ţi fi înştiinţat înainte de a plăti.

Despre bilete

- iTicket nu poartă raspundere pentru pierderea, deteriorarea sau multiplicarea biletelor.

- Fiecare utilizator raspunde individual pentru siguranta biletelor personale.

- Cumparatorului nu îi este permis să vândă sau să înstrăineze biletul cumpărat de la iTicket către o terță parte în scopul obținerii de avantaje materiale sau în scop promoțional. Organizatorul evenimentului poate refuza participarea deținătorilor unor astfel de bilete la eveniment sau îi poate evacua din locație.

- iTicket nu își asumă răspunderea pentru eventualele întârzieri, amânări sau anulări ale evenimentului pentru care au fost cumpărate biletele și restricționări impuse de organizator sau de instituții ale statului (privind numarul de bilete ce pot fi cumpărate de o persoană sau persoane individuale supuse unor restricționări legale, alte restricționări), cumparatorii trebuind sa se adreseze organizatorului evenimentului pentru eventualele pretenții.

Taxa administrare

iTicket poate percepe taxe de administrare a comenzilor. Ele variază între și 30 lei în dependență de suma comenzilor.
Aceste taxe sunt afișate după rezervarea biletelor la etapa finală a efectuării comenzii.

Returnare

- Returnarea plaților cu cardul poate avea loc pe card sau în contul personal pe iTicket.

- Returnarea plaților la terminalele de plată poate avea loc doar în contul personal pe iTicket.

- Biletele procurate cu preț redus sau biletele a căror vânzare a încetat, nu pot fi returnate.

a) pe card

- Dacă până la eveniment au rămas cel puțin 7 zile (168 ore), se returnează 100% din suma biletelor.

- Dacă până la eveniment au rămas cel puțin 6 zile (144 ore), se returnează 85% din suma biletelor.

- Dacă până la eveniment au rămas cel puțin 5 zile (120 ore), se returnează 70% din suma biletelor.

- Dacă până la eveniment au rămas cel puțin 3 zile (72 ore), se returnează 50% din suma biletelor.

- Returnarea biletelor poate avea loc cu cel târziu 72 ore înainte de eveniment.

- În caz de anulare a evenimentului, banii se returnează pe card în proporție de 100%.

- Nu se returneaza biletele dacă până la eveniment au ramas mai puțin de 72 ore sau dacă e Sold Out.

- Taxa de procesare sau cheltuielile legate de livrarea biletelor nu se returnează.

- Banii vor fi returnați pe card și vor fi vizibili în 2-5 zile lucrătoare.

- Pentru returnări dupa derularea evenimentului, cumpărătorul se adreseaza direct organizatorului.

b) în contul personal iTicket

- Dacă până la eveniment au rămas cel puțin 7 zile (168 ore), se returnează 100% din suma biletelor.

- Dacă până la eveniment au rămas cel puțin 6 zile (144 ore), se returnează 90% din suma biletelor.

- Dacă până la eveniment au rămas cel puțin 5 zile (120 ore), se returnează 80% din suma biletelor.

- Dacă până la eveniment au rămas cel puțin 3 zile (72 ore), se returnează 70% din suma biletelor.

- Returnarea biletelor poate avea loc cu cel târziu 72 ore înainte de eveniment.

- În caz de anulare a evenimentului, banii se returnează în proporție de 100%.

- Din contul personal banii pot fi extrași în numerar cu reținerea unui comision de 20%.

- Nu se returneaza biletele dacă până la eveniment au ramas mai puțin de 72 ore sau dacă e Sold Out.

- Banii din cont pot fi folosiți în termen de 12 luni de la apariția lor.

c) bilete fizice

- Pentru returnarea banilor cash în cazul biletelor fizice, se aplică aceleași condiții ca și pentru returnarea banilor pe card.

Procesul de returnare

Sunt 2 modalități de anulare a biletelor:

1. Anularea sinestătătoare în compartimentul "Bilete" din contul personal iTicket.

2. Solicitare prin email la [email protected].

Confidențialitate

- iTicket nu împarte datele cu caracter personal altor persoane sau companii decât celor implicate nemijlocit în procesul de achitare.

- Pentru a solicita ștergerea datelor personale din baza de date iTicket, trimite-ți un email la [email protected].