Design Thinking - understand the unarticulated needs

27 octombrie
Sâmbătă, 09:00
Armenească 13A Coworking Space
1000 lei
Adaugă în favorite

Înțelegea cineva că are nevoie de un iPhone înainte ca Apple să-l creeze? sau de iTunes? Genialitatea Apple de la începutul anilor 2000 nu era în crearea unor produse noi de care nimeni nu a auzit vreodată. Au existat zeci de producători de telefoane mobile care au făcut produse de calitate înainte ca iPhone să aterizeze. Au existat zeci de playere MP3 pe piață înaintea iPod-ului original. Windows Media Player fusese în jur de ani de zile înainte de lansarea iTunes.

Dar, odată ce Apple a intrat în arenă, nici unul nu a avut importanță. De ce? Apple a înțeles nevoile ascunse ale clienților săi. Cum au putut ei să facă asta?

Au dezvoltat produse privind prin ochelarii consumatorilor, adică prin design thinking.

Design și Thinking - termen aparent sofisticat.

  • Are oare vreo legătură cu design-ul grafic, web, de interior sau poate vestimentar?
  • Teoretic da, are câteva elemente preluate din procesul de creare a unui produs.
  • Care-i faza atunci cu thinking?
  • Metodologia (pentru că design thinking este o metodologie) te ajută să dezvolți soluții fiind centrat pe utilizator.

Farmecul acestui instrument se ascunde în detaliile pe care le găsești în proces, care îți răstoarnă viziunea despre o potențială soluție. Nimic sofisticat și ieșit din comun, doar mai bine structurat și cu accept pe: detalii, client și inovație.

Timp de 2 zile vom încerca să creăm împreună o campanie ieșită din tipare pentru un produs virtual. Vom utiliza toate instrumentele și etapele metodologiei care îi ajută până în prezent pe cei de la Apple, CocaCola, PepsiCo, McDonalds să-și mențină în top companiile și să-și crească continuu vînzările.

Mentor: Michelle Iliev.

Când? 27-28 octombrie, 9-18.
Unde? Armenească13A Coworking Space

Prețul biletului: 1000MDL