REALIZAREA BUGETULUI entității/ instituției se realizează în conformitate cu LEGEA
Realizați sau intenționați să aplicați NORMELE PROCESUALE în conformitate cu HG
NR.870/2022?
Dorești să te asiguri că REALIZAREA PROCESULUI de Achiziții Publice este
CONFORM NORMELOR LEGALE ÎN VIGOARE?
În acest scop pentru a elucida pe deplin întrebările enunțate mai sus și a primi informații
detaliate privind realizarea Achizițiilor de Valoare Mică, vă invităm pe data de 21 ianuarie
2025 la trainingul „Managementul Angajamentelor și Procedurile de Achiziții Publice
de Valoare Mică” bazat pe exemple concrete și aplicare practică.
Vino împreună cu VIOSER să discutăm despre aspectele legale și procedurale în cadrul
Procedurilor de Achiziții Publice de Valoare Mică.
PROGRAM:
1 Gestionarea și managementul angajamentelor.
2 Încheierea contractelor cu persoane fizice.
3 Noțiuni generale despre Contractele de Mică de Valoare (CMV).
4 Pragurile de achiziție de valoare mică.
5 Procedurile de desfășurare a achizițiilor de valoare mică.
6 Evidența și monitorizarea achizițiilor de valoare mică.
DE CE AR TREBUI SĂ VII la acest curs?
✔ Să înveți cum se realizează corect procesul de Achiziții Publice de Valoare Mică inclusiv:
faza de: identificare, planificare, contractare, derulare și raportare.
✔ Să afli cum să asiguri ca întreg procesul să fie unul cu riscuri minime, transparent, eficient
și imparțial.
✔ Să fii la curent cu detalii importante de ordin juridic ce ține de perfectarea contractuală,
evidență, monitorizare și raportare ca părți importante în procedura de Achiziții Publice de
Valoare Mică.
FORMATOR:
-Veronica Solomițchi – Drd., magistru în drept, formator național.
DETALII:
Când: 21 ianuarie 2025, ora: 09:00 - 15:00
Locația: online
INVESTIȚIE:
2 190 MDL până la data de 14 ianuarie 2025
2 628 MDL de la data de 15 ianuarie 2025
INVESTIȚIA INCLUDE:
- peste 7 ore academice de curs;
- Materialele de lucru
- Consultația formatorului
- Certificat de participare