Din aplicația iTicket: apasă pe Contul meu
și apoi apasă butonul Logare | Înregistrare
De pe site-ul iTicket: Apasă pe butonul Conectează-te
din dreapta sus, apoi apasă pe butonul Înregistrează-te
Ai la dispoziție 4 variante de înregistrare: cu email,
cont Facebook, cont Google sau cont Apple de pe dispozitivele Apple.
Dacă ai ales să te înregistrezi cu o adresă de email, introdu adresa,
parola, confirmă parola și apoi apasă pe butonul Înregistrează-te.
Vei primi pe email un cod de confirmare pe care trebuie să-l introduci în câmpul indicat
Gata! Contul tău iTicket este creat și poți cumpara bilete la evenimentele tale preferate
Am uitat parola. Cum o pot recupera?
Din aplicația iTicket: apasă pe Contul meu și apoi apasă butonul Logare | Înregistrare
De pe site-ul iTicket: Apasă pe butonul Conectează-te din dreapta sus
Apasă pe butonul: Ai uitat parola?
Introdu adresa de email asociată contului în câmpul Email și apasă butonul Recuperează
Vei primi pe email un cod de 6 cifre, valabil timp de 10 minute
Introdu codul împreună cu parola nouă în următorul ecran și apăsă pe butonul Resetează Parola
Gata! Parola a fost resetată și ai acces din nou la toate beneficiile contului tău iTicket.
Vreau sa îmi șterg contul iTicket. Cum procedez?
Mergi la secțiunea Contul meu
Apasă pe butonul Date personale
În următorul ecran, apasă butonul Șterge cont și confirmă acțiunea
Contul tău va fi șters în termen de 14 zile.
Unde găsesc informații legate de contul meu iTicket?
Accesează secțiunea Contul meu, aflată în colțul din dreapta jos al ecranului.
Ce informații pot vedea în secțiunea “Contul meu”?
Aici găsești informații despre datele personale, biletele cumpărate,
balanța contului, notificări, tranzacții și
evenimentele salvate ca favorite.
De asemenea, aici găsești informații despre cum ne
poți contacta, îți poți configura țara, tema
și limba aplicației.
Cum pot accesa lista de evenimente disponibile pe iTicket?
Accesează secțiunea Evenimente pentru a vedea toate spectacolele disponibile
Cum pot căuta anumite tipuri de evenimente?
Apasă butonul Filtrează
Aici, poți alege să cauți evenimente după nume, dată sau chiar să le filtrezi după diverse criterii: categoria evenimentului, locația, prețul, etc.
Cum pot salva un eveniment în lista de favorite?
Accesează secțiunea Evenimente și alege evenimentul tău preferat
Apasă butonul Adaugă în Favorite
Acum poți vedea toate evenimentele salvate accesând secțiunea Contul meu -> Favorite
De ce nu găsesc un eveniment pe site?
Asigură-te că ai introdus corect numele evenimentului și ai aplicat filtrele corecte la căutare.
Este posibil ca unele evenimente desfășurate la o dată anterioară să nu mai apară pe site.
Cum cumpăr bilete la evenimentul ales?
Accesează secțiunea Evenimente și alege evenimentul pentru care dorești să cumperi bilet.
Apasă butonul CUMPĂRĂ BILETE
Alege tipul de bilet corespunzător (pentru unele evenimente există și harta locației. Alege locurile dorite din cele disponibile).
Vei vedea un sumar al comenzii tale (numărul de bilete alese, prețul total).
Pentru a limita posibilitatea de a face erori în comandă, se pot achiziționa maxim 10 bilete/comandă. Dacă dorești mai multe bilete pentru același eveniment, te rugăm să faci mai multe comenzi.
Verifică sumarul comenzii și prețul, iar dacă totul este ok, apasă butonul CONTINUĂ.
Alege metoda de plată corespunzătoare și introdu datele necesare: email, telefon, nume.
Poți alege să salvezi aceste date pentru cumpărături viitoare, apăsând butonul Salvează datele.
Apasă butonul ACHITĂ.
Dacă ai ales să plătești cu cardul, vei fi direcționat către portalul de plată EuPlatesc.
Introdu datele cardului și finalizează tranzacția.
Felicitări! Rezervarea ta a fost înregistrată. Vei vedea biletele achiziționate în secțiunea Contul meu -> Bilete. De asemenea, vei primi biletele și în format electronic, pe email.
Nu este nevoie să imprimi biletele pe hârtie, le poți prezenta la eveniment direct de pe telefonul tău mobil.
Cum selectez locurile dorite la evenimentul pentru care doresc achiziționarea de bilete?
Pentru unele evenimente, ai posibilitatea de a-ți alege locurile în sală.
După ce ai deschis pagina evenimentului și ai apăsat butonul CUMPĂRĂ BILETE, vei vedea o hartă a locației, împreună cu o legendă a culorilor.
Selectează locul/locurile dorite apăsând pe pătrățelul corespunzător.
Dacă unul sau mai multe locuri nu pot fi selectate, înseamnă că acestea nu sunt disponibile.
Cum pot aplica un cod de reducere la achiziționarea unui bilet?
Deschide pagina evenimentului și apasă butonul CUMPĂRĂ BILETE.
Dacă există posibilitatea adăugării unui cod de reducere, vei vedea pe pagina următoare câmpul Introdu codul.
Alege cel puțin un bilet și apoi scrie codul tău de reducere în câmpul menționat.
Dacă este un cod valid, vei vedea că totalul tranzacției se va modifica iar valoarea codului se va scădea din suma inițială.
Care sunt metodele de plată acceptate pentru achiziționarea de bilete?
Poți achita biletele la evenimentele tale favorite folosind
creditul din contul tău iTicket, cardul bancar, un voucher, Apple Pay,
Google Pay sau direct la terminalele de plată (în Moldova).
De ce unele bilete vândute pe iTicket.md au alt preț față de cele vândute pe pagina oficială a evenimentului?
Pentru evenimentele gestionate de către alți organizatori decât iTicket, aceștia sunt direct răspunzători pentru prețurile afișate pe site-ul iTicket și în aplicație.
De asemenea, pentru unele evenimente, prețul afișat nu include taxele de procesare ale tranzacției.
Am cumpărat bilete pentru un eveniment postat pe iTicket. Unde găsesc informații despre achiziția mea?
Toate biletele tale sunt disponibile în secțiunea Contul meu -> Bilete.
Plata cu cardul pentru comanda pe iTicket a eșuat. Cum procedez?
În cazul în care nu ai reușit să efectuezi plata cu cardul pentru biletul tău, te rugăm să te asiguri că: ai introdus corect datele cardului, ai fondurile suficiente pe card pentru finalizarea tranzacției, cardul tău este valid și poate fi folosit pentru tranzacții online. Dacă eroarea persistă, te rugăm să iei legatura cu banca emitentă, pentru a te asigura că nu există nicio problemă cu cardul sau cu contul tău.
Dacă totul este în regulă cu metoda de plată aleasă dar în continuare nu poți achita biletele, te rugăm să ne contactezi folosind unul din mijloacele puse la dispoziție pe pagina de contact.
Biletele tale vor rămâne rezervate pentru o perioadă de 2 ore de la plasarea comenzii. Dacă plata nu se efectuează în acest interval, comanda este anulată automat iar biletele sunt puse din nou în vânzare. Pentru a le cumpăra, este necesar să faci o nouă comandă.
Doresc factură pentru biletele cumpărate. Cum procedez?
Pentru a primi o factură pentru comanda ta, te rugăm să ne contactezi folosind unul din mijloacele puse la dispoziție pe pagina de contact și să ne furnizezi datele de facturare*
* Aceasta opțiune este disponibilă pentru România și unele evenimente din Moldova.
Cum pot renunța la biletelele cumparate?
Înțelegem că uneori este posibil să apară schimbări de planuri și că este posibil să nu mai poți ajunge la evenimentul pentru care ai cumpărat bilete.
iTicket oferă posibilitatea de a renunța la bilete conform termenilor si conditiilor, disponibili aici: https://iticket.md/page/conditii, secțiunea
5. Returnarea contravalorii biletelor.
Accesează secțiunea Contul meu -> Bilete
și alege biletele pentru care dorești returnarea contravalorii.
Apăsa butonul Renunță și confirmă că dorești renunțarea la bilete.
ATENȚIE:
dacă au fost cumpărate mai multe bilete într-o singură comandă, toată comanda
va fi anulată. Nu există posibilitatea de a renunța doar la o parte din bilete.
Contravaloarea biletelor poate fi returnată pe cardul cu care s-a efectuat
plata sau direct în contul tău iTicket, putând fi folosită pentru o achiziție viitoare.
De asemenea, contravaloarea returnată va fi cea a biletelor,
fără eventualele costuri de procesare ale tranzacției.
Evenimentul la care am cumpărat bilete s-a anulat. Cum îmi recuperez banii?
Pentru biletele achizitionate cu plata prin card, rambursarea sumei ce
reprezintă contravaloarea biletelor se va efectua automat în contul
din care s-a făcut plata inițială, în termen de maxim 10 zile lucrătoare
(se trimite un e-mail de informare iar clienții au posibilitatea de a-și face
singuri returul sau de a solicita acest lucru trimitand un
email la [email protected] / [email protected]).
Pentru biletele achiziționate cu plata ramburs (livrare prin curier) sau din punctele fizice, vă rugăm să ne contactați pentru procedura de rambursare a contravalorii biletelor.
Este nevoie să imprim biletele electronice pentru a avea acces la eveniment?
Nu este nevoie să imprimi biletele pe hârtie, le poți prezenta la eveniment direct de pe telefonul tău mobil.
Ce se intampla daca pierd biletul?
Biletele achiziționate vor fi mereu în contul tău iTicket, la secțiunea
Contul meu -> Bilete. Totodată, dacă biletul pierdut va fi găsit și folosit
de altcineva la eveniment, responsabil va fi doar cel care a achiziționat acest bilet.
iTicket nu își asumă responsabilitatea pentru biletele pierdute, furate,
deteriorate, care nu pot fi citite sau scanate. Responsabilitatea deplină o poartă cumpărătorul.