Întâmpini dificultăți în procesul de ORDONARE și GESTIONARE a documentelor atât pe suport fizic cât și electronic?
? Ai multe întrebări la capitolulÎNTOCMIREA TITLURILOR și PERFECAREA DOSARELOR?
? Dorești să primești o EXPERTIZĂ A VALORII documentelor în vederea PĂSTRĂRII sau NIMICIRII lor și a modului de întocmire a actelor însoțitoare necesare?
Vino la trainingul din 19 decembrie 2023: ” Arhivarea și Ordonarea documentelor în organizațiile, instituțiile și întreprinderile Republicii Moldova”, și vei afla răspuns la întrebările tale!
Program:
Modul 1: Organizarea procesului de ordonare a documentelor în instituție
1. Efectuarea expertizei valorii documentelor și nimicirea documentelor expirate.
2. Ordonarea propriu-zisă a documentelor
3.1. Întocmirea titlurilr și perfecarea dosarelor
-Legarea dosarelor
-Numerotarea și coaserea dosarelor
-Întocmirea inscripției de certificare și a Listei interne (opis) a dosarului
-Redactarea copertei dosarulu
Modul 2 Aparatul informativ al fondului de documente al instituției
3.2. Întocmirea și redactarea Inventarelor dosarelor
-Aparatul informativ al Inventarului
-Foaia de titlu
-Cuprinsul și Prefața inventarului
4. Istoricul fondului
-Istoria instituției creatoare de fond
-Istoria fondului
5. Ordinea predării documentelor ordonate în arhive sau solicitantului.
Formator:
Elena Frumosu – Ex Director la Agenția Națională a Arhivelor. Expert în Documentologie și Arhivistică. Șef Direcție Cultură și Turism a Consiliului raional Criuleni.
Detalii curs:
Când: 19 decembrie 2023, ora 10:00-14:00
Locația: or. Chișinău, Str. Albișoara 42/1, Keystone
Investiție:
1 990 MDL pana la data de 12 decembrie 2023
2 388 MDL de la data de 13 decembrie 2023
Sau accesați link-ul: https://vioser.md/traininguri/contabilitate-si-fiscalitate/ordonarea-documentelor-in-organizatiile-institutiile-si-intreprinderile-din-r-m/
P.S. Dacă ai în gând persoane care crezi că s-ar bucura de această oportunitate, te rog, împărtășește link-ul cu ei.
VIOSER- Misiuni îndeplinite la SUPERLATIV
Succesul nostru este succesul vostru!!!