АЛЬБЕРТ ТЮТИН. ВЫШЕ ЧЕК!  ИНСТРУМЕНТЫ УВЕЛИЧЕНИЯ КОНВЕРСИИ И СРЕДНЕГО ЧЕКА В РИТЕЙЛЕ И В2С ПРОДАЖАХ

АЛЬБЕРТ ТЮТИН. ВЫШЕ ЧЕК! ИНСТРУМЕНТЫ УВЕЛИЧЕНИЯ КОНВЕРСИИ И СРЕДНЕГО ЧЕКА В РИТЕЙЛЕ И В2С ПРОДАЖАХ

26 iulie 2024
Vineri 10:00
SBC Intellect Hub
3,765 lei
Cumpără bilete
Adaugă în favorite

ALBERT TYUTIN. VÂNZĂRI CU REZULTAT!

INSTRUMENTE PENTRU CREȘTEREA CONVERSIEI ȘI A BONULUI MEDIU ÎN VÂNZĂRILE CU AMĂNUNTUL ȘI B2C



UN „DISTRIBUITOR DE PRODUSE” SAU UN VÂNZĂTOR?

Marea majoritate a vânzătorilor B2C consideră că rolul lor este de a oferi produse și de a încasa bani. Ei operează de pe poziția „clientul știe ce vrea”. Acești angajați nu adaugă valoare pentru clienți, iar impactul lor asupra procesului de vânzare este minim. Ar fi mai ușor să îi înlocuim cu chatbot-uri sau case de marcat self-service - ar fi mai ieftin. Însă există și o veste bună. Un manager de vânzări POATE influența: asupra conversiei, asupra valorii bonului mediu și asupra achizițiilor repetate. În plus, acum tehnicile de influențare în vânzările B2C sunt radical diferite de cele „clasice” care funcționau acum 5 ani. Trebuie să învățăm cum să vindem în condițiile actuale. Este ceea ce vom face la trainingul din 26 iulie. Ne vedem la Chișinău.

 

PROGRAMUL DE FORMARE 

 

SCHIMBAREA PARADIGMEI VÂNZĂRILOR

Bug-ul din imaginea lumii care face ca 95% dintre vânzători să nu vândă produse mai scumpe sau să nu ofere produse similare

Paradigma tranzacțională și paradigma experților în vânzări

Top 10 convingeri limitative ale vânzătorilor. Cum să le reprogramăm

 

GESTIONAREA AȘTEPTĂRILOR LEGATE DE PREȚ 

De unde vin obiecțiile legate de preț

Ce sunt așteptările legate de preț și cum se formează acestea. Pot fi influențate?

Întrebarea privind bugetul de cumpărare. Este necesar să fie pusă? Cum și când este mai bine să o faceți.

Cum să zdruncinăm așteptările legate de preț

 

VÂNZAREA UNEI SOLUȚII LA O PROBLEMĂ, NU A UNUI PRODUS

Cum vânzarea unei soluții crește valoarea cecului

Întrebările de aur ale experților și de ce aveți nevoie de ele. Exemple din diferite segmente

Cum punând intrebări să te vinzi ca expert. Regulile lui Gleb Jegalov

Cum să alcătuiești o soluție atunci când nu ai nicio idee despre domeniul real de activitate. Cercurile lui Chris

 

CUM SĂ VINZI PRODUSE MAI SCUMPE 

Logica cumpărătorului în momentul luării unei decizii de cumpărare

Cum să creșteți valoarea subiectivă a unui produs cu ajutorul triggerilor

Prezentarea comparativă. Tehnica celor „3 cutii”

Cum să vindeți produse mai scumpe atunci când alții le oferă mai ieftin

 

CROSS-SELL. CUM SĂ CREȘTEȚI VALOAREA BONULUI PRIN PRODUSE SIMILARE

Crearea unei matrice de produse conexe la articolele-cheie din categoria A

Cum să oferi produse conexe și să nu sperii clientul. Regula de aur a pre-vânzării

Cum să creați un script de vânzări

Cum să creați un sentiment de grijă în vânzarea produselor similare

 

VÂNZAREA PRODUSELOR DE VÂNZARE LA CASA DE MARCAT

Cum diferă pre-vânzarea de vânzarea de produse conexe

Cum să faceți furori cu pre-vânzarea la casa de marcat

Mecanici și scenarii de vânzare pentru pre-vânzare la casierie

 

AUTOR ȘI FORMATOR AL CURSULUI

ALBERT TYUTIN

Kazahstan

Formator expert în vânzări

Autor al cărții „ Vânzări proactive”

Consultant în construirea sistemelor de vânzări B2B & B2C.

 

Trainingul va avea loc pe 26 iulie, de la 10:00 până la 18:00, la SBC Intellect Hub