Cum să încheiați corect anul și să vă pregătiți pentru cel următor.
Cum să rezumăm și să analizăm corect ceea ce s-a întâmplat de fapt în companie pe parcursul anului.
Atunci când realizăm un rezumat al anului, primul lucru care ne vine în minte sunt cifrele financiare. Dar, în realitate, cifrele sunt doar vârful icebergului. Ele arată rezultatele, dar nu explică de ce lucrurile au ieșit așa cum au ieșit. Pentru a ajunge la esența motivelor, trebuie să priviți mai adânc și să efectuați un audit intern. Sfârșitul anului este momentul perfect pentru a analiza ce s-a întâmplat în companie, pentru a înțelege ce a funcționat și ce trebuie schimbat. În acest fel ne putem pregăti pentru anul viitor.
Chiar dacă un manager își dă seama că este necesară o recapitulare, există o altă problemă - neînțelegerea a ceea ce trebuie făcut exact. Datele financiare sunt doar o parte a imaginii. Este important să înțelegeți ce alte date vă vor ajuta să vedeți unde a fost eficientă compania și unde există puncte slabe. Unde a avut succes compania și unde ar fi trebuit să facă lucrurile diferit? Cum vă vor ajuta aceste date să evaluați vizual rezultatele actuale și să construiți un plan pentru viitor pe baza acestora?
Cum să colectați în mod corespunzător informații din diferite departamente și să le utilizați pentru a lua decizii manageriale în cunoștință de cauză? Ce date sunt necesare, cum să le analizați și, cel mai important, cum să lucrați cu managerii și angajații astfel încât informațiile să nu rămână doar o conversație, ci să devină baza pentru pași și planuri concrete pentru anul următor? Toate acestea le vom discuta despre tehnologia specifică pentru realizarea unei retrospective a anului.
PROGRAMUL DE MASTER CLASS
Colectarea și analiza datelor
Ce date ar trebui colectate în ceea ce privește fiecare departament
O detaliere a elementelor cheie cărora ar trebui să li se acorde atenție în cadrul analizei
Analiza obiectivelor anului în curs
Cum să identificați practicile de succes și domeniile de creștere
Colaborarea cu șefii de departamente: analizarea și evaluarea rezultatelor
Concluzii și decizii de management
Cum și unde să înregistrați rezultatele auditului, astfel încât acestea să poată fi menționate pe parcursul anului
Organizarea evenimentelor post-audit: întâlniri periodice și discutarea progreselor
Planificarea etapelor de realizare a obiectivelor pentru anul următor
Standard pentru întâlnirile cu șefii de departamente
СINE CONDUCE MASTERCLASS-UL
Nara Abrahamyan
Director al agenției de soluții în domeniul resurselor umane „SBC-HR”.
Specialist certificat în domeniul resurselor umane. MiniMBA Human Resource: Scotland, UK
Consultant în optimizarea structurii organizatorice a companiei, dezvoltarea proceselor de afaceri și automatizarea afacerilor.
Limba instruirii - RU