Întrebări frecvente

Cum îmi creez un cont de client iTicket?
  • Din aplicația iTicket: apasă pe Contul meu și apoi apasă butonul Logare | Înregistrare
  • De pe site-ul iTicket: Apasă pe butonul Conectează-te din dreapta sus, apoi apasă pe butonul Înregistrează-te
  • Ai la dispoziție 4 variante de înregistrare: cu email, cont Facebook, cont Google sau cont Apple de pe dispozitivele Apple.
  • Dacă ai ales să te înregistrezi cu o adresă de email, introdu adresa, parola, confirmă parola și apoi apasă pe butonul Înregistrează-te.
  • Vei primi pe email un cod de confirmare pe care trebuie să-l introduci în câmpul indicat
  • Gata! Contul tău iTicket este creat și poți cumpara bilete la evenimentele tale preferate
Am uitat parola. Cum o pot recupera?
  • Din aplicația iTicket: apasă pe Contul meu și apoi apasă butonul Logare | Înregistrare
  • De pe site-ul iTicket: Apasă pe butonul Conectează-te din dreapta sus
  • Apasă pe butonul: Ai uitat parola?
  • Introdu adresa de email asociată contului în câmpul Email și apasă butonul Recuperează
  • Vei primi pe email un cod de 6 cifre, valabil timp de 10 minute
  • Introdu codul împreună cu parola nouă în următorul ecran și apăsă pe butonul Resetează Parola
  • Gata! Parola a fost resetată și ai acces din nou la toate beneficiile contului tău iTicket.
Vreau sa îmi șterg contul iTicket. Cum procedez?
  • Mergi la secțiunea Contul meu
  • Apasă pe butonul Date personale
  • În următorul ecran, apasă butonul Șterge cont și confirmă acțiunea
  • Contul tău va fi șters în termen de 14 zile.